Głównym celem funkcjonowania systemów kolejkowych jest poprawa sprawności działania instytucji, a co się z tym wiąże, uświadomienie klientowi już od pierwszej chwili, że trafił do przyjaznego dla niego miejsca.
Wśród głównych korzyści płynących z rozładowania kolejek, zwiększenia komfortu obsługi i wyeliminowania stresu z Sali Obsługi są:
- możliwość oczekiwania na obsługę w najdogodniejszym dla siebie miejscu na zaproszenie do stanowiska(może to być specjalnie wydzielone miejsce wewnątrz jak i na zewnątrz budynku)
- zminimalizowanie i lepsze wykorzystanie przestrzeni przeznaczonej dla oczekujących klientów,
- lepsze zarządzanie czasem pracy pracowników poprzez optymalne rozłożenie zasobów ludzkich, dodatkowo możliwe jest elastyczne otworzenie większej ilości stanowisk obsługi dla usług, do których oczekuje więcej klientów,
- możliwość odwiedzenia dwóch stanowisk
- klient nie musi oczekiwać w dwóch kolejkach, bo wystarczy pobrać dwa bilety lub poprosić o przekierowanie pomiędzy stanowiskami, - świetny wgląd w zebrane dane statystyczne co pozwala dokonać kontroli wydajności pracowników,
- istotna poprawa wizerunku ukierunkowana na najlepsze dopasowanie się do potrzeb klienta.
Pytania można kierować do
Q-Media Solution Sp. z o.o.
ul.Solec 81B lok. A-51
00-382 Warszawa
WEB. http://www.q-ms.pl
MAIL. biuro@q-ms.pl